Day 4, opladen voor de tracking

16 juli 2018 - Hanoi, Vietnam

Na een late WK avond, voor ons en de kids, maken we iedereen wakker om nog even van het ontbijt te kunnen genieten. Na het ontbijt gaan we nog “even” liggen en wanneer we wakker worden is de halve dag voorbij. Prima om even bij te tanken omdat we morgen om 6 uur op moeten voor onze reis naar Sapa en de afgelopen avonden laat was. In de middag gaan we wandelen door de oude stad richting het ho chi minh mausoleum. We lopen nog een hal in met allemaal hele kleine winkeltjes met een heleboel zooi. De eigenaren zie je er soms niet eens tussen zitten. Olivier vraagt of we dit echt allemaal gaan bekijken? Een leuke wandeling verder die ook een ander deel van de stad laat zien wat iets ruimer van opzet is. Veel grote zwaar bewaakte overheidsgebouwen op de route naar het park waar zich het mausoleum bevind. Leuk om even te zien maar helaas gesloten voor bezoek. Olivier pakt het goed op met de opmerking “waarom zou je naar een dood iemand gaan kijken”. Op de terugweg lopen we langs het Ho Tay meer vol met dode vissen, afval en stank. De route wordt vervolgd met wat shoppen van de meiden die aardig slagen. Dan is het alweer 18 uur en begint de maag te knorren. We hebben trek ik traditioneel Vietnamees eten en belanden bij Taco King 😜. Daarna scheiden de wegen. De mannen gaan een gsm kaart kopen, bezoekje Starbucks en sluiten af met een rit in een traditionele Vietnameese bakfiets met chauffeur. De dames vinden de weg naar de Vietnameese massage en allen komen als herboren terug in het hotel. Nog even de tassen pakken voor morgen en dan lekker zzzzzzzz.

Remco

1. Angela:
    16 juli 2018
    Leuk hoor om te lezen. Genieten daar!!
  2. Hanna, Sas en Jeroen:
    16 juli 2018
    Wat leuk om jullie avonturen te lezen! Geniet ervan xxx
  3. Rinus:
    17 juli 2018
    Rinus.

Zo te lezen gaat het goed met de Verschoortjes , ik mis alleen nog wat foto`s