Klaar voor de start

2 mei 2015 - Nootdorp, Nederland

• 2-5-2015

Al heel lang van te voren wisten we al dat we in de meivakantie 2 weken naar New York gingen. Toen al had ik er heel veel zin in:-), ook al duurden het nog zo lang. We gingen toen al allemaal dingen uitzoeken en bestellen voor wat we allemaal in New York wilden gaan doen. Dat was al heel leuk omdat met z'n allen te doen:-), Maar toen kwam het steeds dichter bij en moesten we onze koffers al gaan klaarleggen en in gaan pakken. En nu gaan we over een nachtje al weg:-). Ik heb er super veel zin in ,maar ik vind het ook een beetje spannend want New York is een hele andere stad veel drukker en groter. Maar ik heb er heel veel zin in en ik denk dat het de leukste vakantie ooit word:-) !!!!!!!!

Fleur

1. Angela:
    2 mei 2015
    Lieve fleur je gaat het helemaal geweldig vinden daar. Geniet van deze vakantie en ik ben benieuwd naar alle belevenissen.

Liefs tante ang
  2. Jan:
    Ome Jan heeft maat 41/42
  3. Rinus:
    hallo Fleur,

ik weet zeker dat je het geweldig gaat vinden .
    het is er groot ,druk en overweldigend.

opa Rinus
  4. Marc:
    2 mei 2015
    Dat denk ik ook Fleur, dit wordt een hele gave vakantie vol met belevenissen. Heel veel plezier! Xxx