Day 24, dagje relaxen

6 augustus 2018 - Mui Ne, Vietnam

Vandaag de volle dag in Mui Ne. Aangezien de weersverwachting voor de komende dagen nog al wat onweer en regen geeft besluiten we nog maximaal van de zon te genieten. Na het ontbijt duiken we lekker het zwembad in en doen we wat pogingen die op volleybal lijken en proberen Olivier en Sophie zoveel mogelijk baantjes onderwater te zwemmen. Wat laat in de middag lunchen we nog bij Choi Oi om daarna nog even wat winkeltjes in te duiken. Olivier doet verwoede pogingen om een taxi terug te nemen en zet zelfs zijn eigen geld in, want daar ga ik immers niet over (bijdehandje). Helaas wordt het lopen en dat moet nog snel ook want de donkere wolken pakken zich samen boven Mui Ne. De ervaring leert dat het weer binnen enkele minuten kan omslaan en dat is nu ook het geval. We zijn net binnen als hevige hoosbuien losbarsten. De kids vinden het wel mooi en duiken het zwembad nog maar eens in. Begin van de avond pakken we onze spullen in en eten we nog een snackie bij Joe’s café, een live muziek tent naast ons verblijf. Best amusant. Het was weer een heerlijke dag maar meer is er niet meer over te vertellen😉.

1. Angela:
    6 augustus 2018