Day 5

8 mei 2015 - New York City, Verenigde Staten

Toen we wakker werden gingen we naar beneden om lekker te gaan ontbijten vooral de wafels vinden ik en Olivier heerlijk :-) We gingen ons douchen en met de metro naar Central Park daar gingen we fietsen huren maar eerst kregen ik, Olivier en Fleur hele kleine fietsen maar gelukkig kregen we later wel grotere waar we lekker op konden fietsen door Central Park we gingen veel heuvels af dat was super gaaf en Olivier ging heel erg hard we gingen op een gras veldje zitten en ik en mama gingen wat bij de supermarkt lunch halen. Het was heel cool want het was een groot gebouw met in de kelder een best grootte supermarkt. We haalden er sushi want dat vinden ik en mama heel erg lekker en we hadden watermeloen, broodjes  en lekkere smoothie. We stonden 2x in de verkeerde rij maar we kwamen terug met al het lekkers en we gingen lekker picknicken in de zon. Toen we klaar waren gingen we de fietsen terug brengen we gingen nog bij een grote speeltuin spelen. Dat vond Olivier heel leuk, papa en mama gingen op een kleedje liggen. Daarna gingen we nog naar een museum of modern art papa en mama gingen er kijken en wij gingen beneden in de hal een spelletje spelen toen ze na 20 minuten terug kwamen gingen we bij een tentje wat drinken. Daarna gingen we bij de supermarkt wat halen om met de metro weer naar het hotel te gaan om te eten en lekker te gaan slapen.

Sophie

1. Jan:
    10 mei 2015
    Papa en mama op een kleedje. En saampje in een museum...hilarisch. Have much of fun! Enjoy every second of NYC. Wanneer saampies sushi? Cheers, Oompie Jan
  2. Rinus:
    10 mei 2015
    Hallo Sophietje,

heerlijk om te lezen dat jullie het zo de zin hebben .

groetjes,

opa