Day 4

7 mei 2015 - New York City, Verenigde Staten

De ochtend begon zoals altijd met een heerlijk ontbijt. We moesten wat eerder weg dan normaal want we wilden niet in de rij staan bij de Empire state building. Toen we daar aankwamen hoefden we niet zolang in de rij te staan. We gingen naar de 86 ste verdieping je had daar echt een heel mooi uitzicht. We hebben veel foto's en selfies gemaakt. Toen we eruit kwamen gingen we in een restaurantje wat eten en Olivier facetimen met Stef. Daarna gingen we weer terug naar Times square. We zagen daar het museum Madame Tussauds. Dat is een museum waar allemaal wassenbeelden staan van bekende mensen. Ook president Obama :-D. Het was daar heel leuk!!! En we wilde natuurlijk met iedereen op de foto. Daarna gingen we weer terug naar het hotel om ons klaar te maken voor de wedstrijd van de New York Yankees. Toen we daar bij dat stadion aankwamen was het heeeeeeel erg druk. We moesten eerst door een poortje die kan zien of je gevaarlijke dingen bij je hebt. Ik zag een echte Amerikaan. Hij was zo dik dat hij dwars door het poortje moest. Voordat we gingen zitten gingen we eerst een hot dog halen en wat te drinken. De wedstrijd was heel erg leuk en we konden het goed zien. Olivier was helemaal los en had contact met echte fans. Ze vonden hem een funny guy. We hebben de wedstrijd net niet helemaal af gezien want iedereen was heel erg  moe. Dat was dag 4!!!!!!!