We go to NYC!!!

2 mei 2015

Yess!! Over ongeveer 24 uur  zitten we in het vliegtuig naar NYC!! al een half jaar geleden wisten we dat we deze geweldige reis zouden gaan maken en nu is het bijna zover. De koffers zijn al in gepakt en we zijn de laatste spullen aan het klaarleggen. Morgen om tien uur gaan we van huis weg en  om twee uur vertrekt het vliegtuig naar IJsland daar hebben we een overstap en dan vliegen we naar NYC en vanaf het vliegveld met het busje naar het hotel en dan gaat het pas echt beginnen heb er super veel zin in (: !!!

SOPHIE

1. Angela:
    2 mei 2015
    Lieve Sophie, jij ook een hele gave vakantie. En ik ben benieuwd naar al je foto's en verhalen. Liefs tante ang
  2. Jan:
    Ome Jan heeft schoenmaat 41/42
  3. Marc:
    2 mei 2015
    Lieve Sophie, heel veel plezier en goede reis morgen!☺
  4. At Verschoor:
    Lieve mensen, Vanaf de boterbloem wensen wij jullie nogmaals en hele fijne vakantie. Contact met ons gaat wat lastig, maar we doen ons best. Groetjes en goede reis van ons en Tijn en Luc.