Day 2

5 mei 2015 - New York City, Verenigde Staten

Vanochtend gingen we eerst nar de fitness want Sophie zat de hele tijd te zeuren dat ze daar naar toe wilde dat deed ze al vanaf 5:30 AM :-(. Toen we daar klaar waren gingen we aan een heerlijk ontbijt we konden buiten zitten want het was erg warm weer. Toen we klaar waren gingen we met de metro naar Times square. Daar stapte we op de hop on hop off bus. We zaten achterin want daar kon je het het beste zien. We deden de uptown tour dat was het noorden van Manhattan (Harlem). Toen die bijna was afgelopen stapte we over naar de Bronx tour daarbij kwamen we ook  bij het yankee stadion van de New York Yankees. Daarna toen die klaar was liepen we nog even door het Central park en een beetje opfrissen bij een fonteintje. We gingen naar een high tea het was daar heel lekker en het heette Alices tea cup. Daarna gingen we met de metro terug naar het hotel en daar gingen we nog even naar een supermarkt. We gingen daarna een beetje uitrusten. In de avond gingen we nog een keer met de hop on hop off bus maar dan deden we een avond tour. Het was heel cool om alle gebouwen in het donker te zien want ze kregen allemaal lichtjes. We zagen vanuit Brooklyn het hele verlichte skyline van New York. En het was heel druk op straat met heel veel taxi's. Aan het eind van de rit lagen we allemaal te slapen op de achterbank. We aten nog even wat bij de M op Times Square en toen gingen we naar het hotel met de metro en lekker slapen :-).