Fam R. Verschoor is leaving for NYC! part 2

3 mei 2015 - New York City, Verenigde Staten

Fleur en Remco doen een spelletje backgammon. Gezellig zo. Na een tijdje zijn Olivier en Sophie erg moe, ze gaan een tukkie doen en Remco en Fleur liggen ook al snel te slapen. Tevreden kijk ik om me heen..wat een rijkdom. Na een landing met een prachtig uitzicht, waar zelfs ik van heb genoten, komen we na 5,5 uur aan op JFK. We gaan redelijk snel door de douane, de beambte maakt zelfs grapjes en we hebben mazzel dat we net een vliegtuig van British Airways voor zijn. Lange rijen ontstaan achter ons. Wij zijn er snel doorheen en dan naar de koffers. Als we buiten komen bellen we de transfer, beetje vaag telefoongesprek dat ietwat lang duurt. Maar wat zijn we blij als het busje aan komt rijden. De vermoeidheid is ingeslagen we willen snel naar het hotel. Wat een drukte zeg op de wegen hier, iedereen toeteren maar wie toetert er nou naar wie? Een kleine 50 minuten later staan we voor het hotel. Een vriendelijke manier checkt ons in en bestelt nog wat te eten voor ons. Heerlijk, de hotelkamer is mooi. Er mist een bed voor Olivier, maar dat zoeken we morgen wel uit. Hij kruipt lekker bij zijn zussen. Voor nu een warme douche, een warme hap en een prachtig uitzicht over de skyline van de big apple. Het gevoel bekruipt ons dat dit weleens een heel bijzonder mooi avontuur kan gaan worden.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Angela:
    5 mei 2015
    Jaaaa jullie zijn er en wat ziet het er al gaaf uit. Echt een van de gaafste steden op de wereld. Jullie gaan vast heel veel moois zien en vast ook heel veel mensen die iets te veel hebben gegeten. Oja en graag een foto van het Vrijheidsbeeld met Sophie er erbij. Liefs ang