Day 7, relaxen hotel en transfer Hanoi

19 juli 2018 - Hanoi, Vietnam

Vandaag slapen we heerlijk uit en gaan we rond 9.15 aan het ontbijt. Wederom erg lekker en er ontbreekt ons aan niets. De dame van de receptie komt naar ons toe en geeft aan dat we in de kamers tot 15.00 mogen. Om 15.30 staat de taxi voor ons klaar die ons naar de sapa expres brengt. Echt een super service! We nemen het er nog even van. Rem en Olivier en Fleur gaan nog even zwemmen in de stort regen en een potje poolen. Sophie en ik werken ons even in het zweet in de sportschool met en lekker muziekje erbij. Het weer is vandaag niet best maar we vermaken ons  hier prima. We pakken rustig onze spullen in, genieten nog van een heerlijke lunch en dan worden we netjes opgehaald en bij de bus gebracht die ons terug naar Hanoi brengt. De rit verloopt voorspoedig we vermaken ons prima met Thirthy seconds ( de vriendin van Donald duck is Mickey mouse en het tegenovergestelde van zuid is west 🤣) en Olivier slaapt nog een tijdje. Als we aankomen in Hanoi worden we weer vriendelijk in ons hotel onthaald. Een lekker sapje en wat vers fruit en dan de kamer in. De kids hebben na 3 dagen hun iPad terug dus die vermaken zich prima. We luisteren nog even naar de spannende ontknoping van de alpe d’Huez en dan gaan Rem en ik nog even het nachtleven van Hanoi in. In een gezellige pub even nagenieten van ons avontuur in de bergen. Slaap lekker Hanoi.