Day 6, vervolg tracking

18 juli 2018 - Sa Pa, Vietnam

Na een nacht met hevige regenbuien maar wel goed geslapen worden we wakker in onze homestay. Het is een beetje zonnig en daarom kunnen we genieten van een prachtig uitzicht op de veranda. Hier genieten we ook van ons ontbijt, Olivier helemaal blij bij het zien van verse pancakes met banaan, en maken we ons klaar voor dag 2 van onze tracking. Over de vraag van Lahn of we de makkelijke of moeilijke route wilde hoefden we na gisteren niet lang na te denken. En kort daarop vertrokken we weer tussen de prachtige rijstvelden. Het was nu best warm maar een flinke waterval bood de nodige verkoeling. Na een stevige klim langs de Buffalo’s werden we gastvrij ontvangen voor de lunch waarna we per bus naar Cat Cat werden gebracht. Cat Cat is een toeristische trekpleister waar de karakteristieken van Vietnam worden getoond. Bloementuin, bamboebos, veel soevenierswinkels, grote waterval en een traditionele dansvoorstelling. Naat, Sophie en Olivier dansen vol enthousiasme mee op het podium. Na een korte wandeling staat ons busje weer klaar richting hotel. Tot opluchting van ons alle want we waren bang dat we de lange Trap die we waren afgedaald ook weer naar boven moesten. Terug in onze oase van rust en vriendelijkheid konden de kids niet wachten om het zwembad in te springen. We namen afscheid van Lahn en bedankte haar voor de vele indrukken die ze ons heeft meegegeven. De rest van de dag genoten van het moois het hotel ons bood, eerst een heerlijke douche om al het zweet en vuil van ons af te spoelen en daarna een frisse duik in het zwembad.

Remco

1. Rinus:
    20 juli 2018
    is dat het hotel met dat blauwe zeil
  2. Angela:
    20 juli 2018
    Mooi verhaal en leuk dat er ook foto’s bij zijn. Die had ik al even gemist.